Fişierele de tip cookie sunt esenţiale pentru ca dumneavoastră să utilizaţi la maximum site-ul nostru Web. De fapt, aproape toate site-urile Web utilizează acest tip de fişiere. Fişierele de tip cookie stochează preferinţele dumneavoastră şi alte informaţii care ne ajută să ne îmbunătăţim site-ul Web - dar nu vă faceţi griji, nicio informaţie colectată de pe site-ul nostru nu vă identifică în mod personal. Puteţi afla mai multe despre fişierele de tip cookie şi despre cum puteţi să le controlaţi cu ajutorul setărilor dumneavoastră de navigare din Ghidul Ford privind fişierele de tip cookie.

Ne concentrăm, permanent, asupra îmbunătăţirii gamei noastre de vehicule – fie că este vorba de eficienţă sau de siguranţă, de confort sau de manevrabilitate. Investind în tehnologii inovative şi într-un design în continuă evoluţie, cu fiecare nou model ducem şi mai departe experienţa condusului.

Noul Focus pune în prim-plan un exterior complet restilizat şi mai cizelat, noua înfăţişare oferind Ford o prezenţă mult mai puternică pe şosea. În plus, interiorul a fost, de asemenea, perfecţionat printr-un aspect mai omogen, pentru a amplifica plăcerea condusului. Rezultatul este cel mai avansat Focus creat până acum de noi. Veţi începe să vedeţi acest vehicul sofisticat pe şosele mai târziu în acest an.
Acest model din generaţia următoare integrează, de asemenea, o gamă largă de noi tehnologii remarcabile.

 
Control tactil prin Ford SYNC 2

Noul Focus va fi primul vehicul din Europa care oferă tehnologia SYNC 2. Sistemul avansat de conectivitate al modelului Ford include un ecran tactil color de 8 inci, de înaltă rezoluţie şi control vocal avansat pentru un acces mai facil la funcţiile audio, navigare, aer condiţionat şi la telefoanele mobile compatibile. Acest sistem îmbunătăţit include, de asemenea, cele mai recente tehnologii de navigare, uşurându-vă astfel călătoria.

 
Sistem îmbunătăţit de asistenţă activă la parcare

Actualul Ford Focus a introdus sistemul de asistenţă activă la parcare paralelă care, la apăsarea unui buton, foloseşte senzori ultrasonici pentru a localiza locurile de parcare şi a dirija vehiculul în timp ce şoferul controlează acceleraţia şi frâna. Adăugarea a doi noi senzori pe partea din spate a noului Focus permite efectuarea de parcări perpendiculare în acelaşi mod, ajutând şoferii să intre în marşarier în spaţiile dintre alte maşini.

 
Alertă la intersectarea cu traficul

Atunci când ieşi cu spatele dintr-un loc de parcare, Alerta la intersectarea cu traficul poate detecta vehicule care vin din sens opus şi poate emite un sunet de avertizare. Această tehnologie declanşează o lumină pe oglinda retrovizoare exterioară (stânga sau dreapta, în funcţie de direcţia din care se apropie vehiculele). Aceasta arată, de asemenea, proximitatea vehiculelor pe Pilotul de parcare, afişajul din tabloul de bord, care se află în centrul acestui sistem.

Aceşti senzori ajută şoferii pe durata manevrelor de ieşire din spaţiile de parcare: Sistemul de asistenţă la ieşirea din parcare este, de asemenea, creat pentru a te ajuta să ieşi din spaţii înguste în cazul parcărilor paralele: ideal atunci când maşina ta a fost „înghesuită” de alte vehicule.

 
Oprire activă în oraş

Şi acest sistem a fost îmbunătăţit, ajutând la prevenirea coliziunilor şi la reducerea severităţii impactelor, acum la viteze de până la 50 km/h (anterior 30 km/h).

 
Motoare şi mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil

Am îmbunătăţit gama premiată EcoBoost cu o opţiune de 1,5 l pe benzină şi o opţiune de 1,5 l TDCi diesel. Ambele includ sistemul Auto-Start-Stop, iar economia la combustibil a fost sporită şi mai mult în întreaga gamă. În plus, o nouă versiune a motorului EcoBoost de 1 l va oferi avantajul unor emisii de CO2 sub 100 g/km: este primul vehicul de familie non-hibrid din Europa care să ofere acest lucru.

 
Putere excepțională, eficiență remarcabilă

Fiesta ST poate ajunge la 100km/h într-un timp impresionant de 6,9 secunde și poate atinge o viteză maxima de peste 220km/h. Această performanță deosebită se datorează motorului pe benzină EcoBoost de 1.6 litri și 180 CP, care produce cu 20% mai multă putere decât motoarele din aceeași clasă.

 
Cel mai dinamic stil de condus din clasa sa

Tehnologia avansată a noului Fiesta ST transformă puterea brută a motorului într-un stil de condus dinamic – dar care este permanent sub controlul tău. Șasiul este special modificat, mai aproape de sol, pentru mai multă stabilitate și precizie. Sistemul de control avansat al cuplului motor, o tehnologie de ultimă oră, îți asigură tracțiunea optimă în curbe. Programul electronic de stabilitate (ESP) te ajută să faci față celor mai nesigure condiții de drum. În funcție de cum preferi să conduci, poți alege între trei moduri de funcționare a ESP-ului: ‘On’, ‘Wide slip’ (fără controlul tracțiunii), sau ‘Off’, fără nicio intervenție din partea ESP-ului.

Pentru a ne asigura că experiența dinamică de condus se ridică la cele mai înalte standarde, noul Fiesta ST a fost îndelung testat: peste 5000km pe faimosul circuit Nürburgring Nordschleife din Germania.

 
Tehnologie care îți face viața mai ușoară

Noul Fiesta ST este echipat cu o serie de tehnologii fără precedent. De exemplu, sistemul Ford SYNC îți permite să controlezi muzica și telefonul mobil cu simple comenzi vocale, dar si funcţia de Asistenţă de urgenţă, care apelează automat serviciul de urgenţă local, dacă eşti implicat într-un accident. Iar sistemul MyKey îți permite să limitezi viteza mașinii, în caz că împrumuți mașina cuiva cu mai puțina experiență la volan.

În fine, special pentru pasionații stilului sportiv de condus, noul Fiesta ST va avea, pentru prima oară, scaunele sport Recaro incluse în echiparea standard.

Pregătește-te pentru lansarea noului Fiesta ST în 2013.

Până atunci, înregistrează-te aici pentru a fi la curent cu ultimele știri despre Fiesta ST.