Fişierele de tip cookie sunt esenţiale pentru ca dumneavoastră să utilizaţi la maximum site-ul nostru Web. De fapt, aproape toate site-urile Web utilizează acest tip de fişiere. Fişierele de tip cookie stochează preferinţele dumneavoastră şi alte informaţii care ne ajută să ne îmbunătăţim site-ul Web - dar nu vă faceţi griji, nicio informaţie colectată de pe site-ul nostru nu vă identifică în mod personal. Puteţi afla mai multe despre fişierele de tip cookie şi despre cum puteţi să le controlaţi cu ajutorul setărilor dumneavoastră de navigare din Ghidul Ford privind fişierele de tip cookie.

Sisteme de climatizare care utilizeaza agent frigorific (freon) R134a
Pe unele dintre modelele din gama Ford, sistemul de climatizare utilizeaza agent frigorific R134a. In perioada urmatoare este planificata tranzitia la un agent refrigerant cu un impact redus asupra mediului, respectiv cu un potential mai mic de generare a efectului de sera. Tranzitia este planificata, in functie de model, pentru perioadele urmatoare::
  • Fiesta: iulie 2016
  • B-MAX: august 2016
  • EcoSport: iunie 2016
  • Focus: august 2016
  • C-MAX: august 2016
  • Kuga: august 2016
  • Mondeo; Galaxy; S-MAX: iunie 2016
  • Transit & Tourneo Courier: august 2016
  • Tourneo Connect: iunie 2016
  • Transit, Transit Connect (M1 passenger car versions): iunie 2016
Modelele de mai jos nu sunt planificate pentru tranzitie, iar sistemele de climatizare respective vor functiona in continuare cu agent de refrigerare R134a:

Focus Electric (pana la sfarsitul anului 2016), Ranger, Transit, Transit Custom si Transit Connect (versiunea de pasageri M2 si toate versiunile de transport marfa)

Toate celelalte modele ford au sisteme de climatizare care utilizeaza, deja, agenti de refrigerare cu potential redus de generare a efectului de sera.