Fişierele de tip cookie sunt esenţiale pentru ca dumneavoastră să utilizaţi la maximum site-ul nostru Web. De fapt, aproape toate site-urile Web utilizează acest tip de fişiere. Fişierele de tip cookie stochează preferinţele dumneavoastră şi alte informaţii care ne ajută să ne îmbunătăţim site-ul Web - dar nu vă faceţi griji, nicio informaţie colectată de pe site-ul nostru nu vă identifică în mod personal. Puteţi afla mai multe despre fişierele de tip cookie şi despre cum puteţi să le controlaţi cu ajutorul setărilor dumneavoastră de navigare din Ghidul Ford privind fişierele de tip cookie.

Cu toţii ne dorim ca meritele noastre să fie recunoscute. De aceea, Ford se mândreste să figureze în topul celor mai etice 100 de companii din lume în anul 2010, clasament întocmit de Institutul de renume mondial Ethisphere.

Onoarea este cu atât mai mare cu cât Ford este singurul producător de automobile dintre miile de companii la nivel global care au fost luate în considerare la realizarea acestui clasament. Această distincţie demonstrează angajamentul pe care ni l-am asumat în ceea ce priveşte desfăşurarea activităţilor într-o manieră etică şi reducerea impactului asupra mediului înconjurător, fiind în acelaşi timp o dovadă a importanţei majore pe care o acordăm Responsabilităţii Sociale Organizaţionale

Motivele pentru care am fost premiaţi

Printre principalii factori menţionaţi de Institutul Ethisphere ca fiind decisivi în plasarea companiei Ford în faţa firmelor concurente în acest clasament se numără „inovaţia, transparenţa, comunicarea şi responsabilitatea socială” de care compania a dat dovadă.

Şi pentru a-l cita pe Directorul Executiv al Institutului, Alex Brigham: „După cum bine ştiţi…ţara noastră şi întreaga lume este afectată de criza economică globală. Totuşi...constatăm că Ford nu îşi neglijează angajamentele pe care şi le-a asumat în ceea ce priveşte desfăşurarea activităţii într-o manieră etică şi acordă în continuare o importanţă majoră responsabilităţii sociale. Mai mult, Ford rămâne o companie puternică din punct de vedere moral şi transmite perfect acest lucru angajaţilor săi şi publicului larg”.

Responsabilitatea socială a companiei noastre este evidentă în toate activităţile pe care le întreprindem, extinzându-se asupra unui număr mare de domenii şi incluzând numeroase iniţiative specifice.

De exemplu, printre inovaţiile aduse vehiculelor pe care le dezvoltăm se numără noile tehnologii ecologice, precum motoarele pe benzină cu tehnologie avansată EcoBoost, care se caracterizează printr-un consum redus de combustibil şi un nivel scăzut al emisiilor de CO2. Iar gama noastră de vehicule ECOnetic include modele cu un consum extrem de redus de combustibil, care nu compromit însă experienţa condusului.

De asemenea, suntem preocupaţi de mediul înconjurător, motiv pentru care producem energie regenerabilă oriunde acest lucru este posibil, am dezvoltat un program pentru distribuţia unor vehicule ecologice şi am stabilit cele mai bune practici pentru asigurarea durabilităţii produselor oferite şi reciclarea vehiculelor.

Bineînţeles, oamenii reprezintă bunul nostru cel mai de preţ, astfel că strategia noastră globală pune accentul pe respectarea drepturilor omului. Am instituit, de asemenea, un Cod formal ce include condiţiile de lucru fundamentale, care stă la baza operaţiunilor desfăşurate de Ford la nivel global.

Este o onoare deosebită pentru orice companie de a-i fi recunoscute eforturile depuse şi de a fi apreciată de un organism independent cum este Institutul Ethisphere, în special când membrii acestuia afirmă: „Practic, Ford a obţinut un punctaj foarte bun după toate criteriile de măsurare”, înainte de a concluziona: „Ford înţelege problemele”.

Strategia de protejare a mediului înconjurător

Depunem permanent eforturi pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător, atât prin producerea de energie regenerabilă în cadrul unitătilor noastre de producţie, cât şi prin abordarea noastră inovatoare în ceea ce priveşte reciclarea vehiculelor. Puteţi afla mai multe informaţii referitoare la practicile noastre de lucru şi la numeroasele programe şi proiecte în care suntem implicaţi şi prin care încercăm să protejăm mediul înconjurător.

Cele mai etice companii din lume

Consultaţi raportul complet al Institutului Ethisphere – un institut de cercetare de renume mondial, preocupat de crearea, dezvoltarea şi împărtăţirea celor mai bune practici în ceea ce priveşte etica activităţilor desfăşurate de companii şi conformitatea acestora cu nevoile societăţii.

Iată cele 100 de companii care au fost incluse în lista celor mai etice companii din lume. După cum vedeţi, Ford este singurul producător auto din această listă:

Ford Motor Co.
Harris Corp.
Rockwell Collins lnc.
Xerox
Henkel
Kao
The Aerospace Corp.
L'OREAL
Comme II Faut
Nike
Patagonia
Mattel
General Electric Co.
Barrett Jackson Auction Co.
Texas instruments
Cummins
Johnson Controls
Rabobank
Premier
Rezidor Hotel Group
Wyndham Worldwide
Caterpillar
Deere & Co.
Eaton
Freescale Semiconductor
Milliken and Co.
Duke Energy
FPL Group
National Grid
Standard Chartered Bank
Sempra Energy
Rockwell Automation
Solae
Wegmans
Accenture
Noblis
Pitney Bowes
Dun & Bradstreet
Paychex
Ashland
Waste Management
American Express
The Hartford
The Principal Financial Group
Becton, Dickinson and Co.
Campbell Soup Co.
Royal Philips
General Mills
Dow Corning Corp.
PepsiCo
Ecolab
Flint Hills Resources
ARAMARK
Hewlett-Packard Co.
Sodexo
Adobe Systems
SaIesforce.com
Symantec
Teradata
CH2M Hill
CRH
Fluor
Granite Construction
Parsons
Ricoh
Zappos
Trader Joe's
Svenska Cellulosa
Weyerhaeuser
Cleveland Clinic
AstraZeneca
Novo Nordisk
Jones Lang LaSalle
Starbucks Coffee Co.
Best Buy
Gap
IKEA
Target
Ten Thousand Villages
Avaya
Cisco Systems
T-Mobile
Vodafone Group
Hospital Corp. of America
Nippon Yusen Kabushi Kaisha
J M Smith Corp.
Johns Hopkins
UPS
Thomson Reuters
Time Warner
Whole Foods Market
Intemational Paper
Stora Enso Oyj
Timken
Aflac
Swiss Re
Wisconsin Physicians Service
Westpac Banking Corp.
Wisconsin Energy Corp.
Google